ng="nl"> Sportschool Multifit voor Fitness in Tilburg en Hilvarenbeek - UPDATE | coronavirus

UPDATE | coronavirus

Geüpdatet: 20 maart 2020

Beste Multifit-ers,

Op dit moment zijn wij allen, over de hele wereld, getroffen door het Corona virus. Een pandemie, die op ieder zijn leven invloed heeft. Het is een tijd waarbij het van belang is om goed te zorgen voor de eigen gezondheid en elkaar te ondersteunen.

Uiteraard zijn we achter de schermen door gegaan om onze dienstverlenging toch voor te zetten zodat wij jullie nog steeds fit kunnen houden. Daarbij hebben de afgelopen dagen hard gewerkt aan een online platform. Zoals we eerder per mail hebben gecommuniceerd hebben wij verschillende programma’s ingezet. Bedankt voor uw hartverwarmende berichten en feedback over de service die wij voor u zo snel hebben opgezet. Wij willen u vragen om hier fanatiek mee aan de slag te gaan totdat de club weer geopend is, wij volgen ondertussen de ontwikkelingen, mochten wij meer weten, brengen we u uiteraard op de hoogte.

Gezien wij allen in hetzelfde schuitje zitten en wij allen van elkaar afhankelijk zijn, hopen wij dat wij ook nu de duurzame relatie met al onze leden kunnen behouden. Sommigen van u zijn al jaren lid, anderen pas sinds kort, maar allen worden gewaardeerd. U als klant zorgt ervoor dat wij kunnen bestaan. Uw steun en vertrouwen in Multifit zorgt ervoor dat wij ook na alle hectiek ons kwalitatief hoge aanbod kunnen blijven aanbieden.

Multifit wordt nog eens extra geraakt omdat wij juist onze financiële buffer volledig gestoken hebben in de complete renovatie van het centrum om het sporten voor u nog aangenamer te maken. Te denken aan vernieuwing van o.a.: spinning-, boks- en fitnesszaal, apparatuur, bar en kleedkamers. Het is daardoor voor ons, evenals bij alle andere fitnesscentra, essentieel dat de incasso’s vooralsnog mogen doorgaan, zodat u ook na deze crisis kunt blijven sporten in het door u uitgeroepen beste centrum van de regio (Tilburg). Wij vragen daarom om uw geduld, begrip en loyaliteit, om betalingen niet te storneren.

Wij zijn voornemens om uiterlijk begin april te communiceren over een passende compensatie. Tot dan hopen wij dat u ons de tijd wilt geven om dit vraagstuk op te lossen. In de tussentijd, zorg goed voor uzelf en uw naasten. 

In onderstaand overzicht de meest gestelde vragen met antwoorden om u te informeren over de Corona maatregelen, abonnementen en hoe u toch kunt blijven sporten.

Met vriendelijke groet,

Team Multifit

FAQ (Veelgestelde Vragen): 

ONTMOETINGSPLEK
Wij voelen ons verantwoordelijk voor uw gezondheid. Sporten is belangrijk voor een goede weerstand. Onze clubs zijn echter ook een ontmoetingsplek, iets waar we erg trots op zijn. In deze situatie hebben wij ook een verantwoordelijkheid en wordt onze hele maatschappij opgeroepen om zo min mogelijk sociale contacten te hebben. Wij kunnen niets anders dan hier gehoor aan te geven.

BLIJF BEWEGEN
Zorg goed voor uzelf, blijf bewegen. Volg onze social media kanalen en website voor toffe ‘home workouts’. Wij sluiten ten minste tot en met 6 april onze deuren. Momenteel kijken we naar een passende compensatie voor de periode dat we dicht zijn. We zullen u hier begin april verder over informeren.

V: Is Multifit geopend?
A: Nee, al onze clubs zijn voorlopig gesloten tot en met 6 april 2020.

V: Hoe lang blijft Multifit gesloten?
A: De clubs moeten op last van de overheid in ieder geval gesloten blijven tot en met 6 april 2020. Afhankelijk van hoe de situatie zich verder ontwikkelt kan deze datum veranderen.

V: Ik wil graag thuis trainen om Fit te blijven? Hoe doe ik dat?
A: Wij bieden de komende weken verschillende live home workouts aan door eigen trainers, via de social media kanalen, via Mywellness-app trainingsschema’s voor thuis én via Fitsnack.tv voor diverse groepslessen en educatie. Klik hier voor meer informatie over de online services van Multifit

V: Krijg ik mijn lidmaatschapsgeld terug terwijl de clubs gesloten zijn?
A: We zijn verschillende vormen van compensatie aan het onderzoeken voor onze leden. Deze situatie is ook voor ons nieuw. We laten ons informeren door de overheid en onze branche-  vereniging. Zodra wij meer informatie hebben zullen wij u hierover zo snel mogelijk informeren, uiterlijk in de eerste week van april.

V: Kan Multifit mijn lidmaatschap niet gewoon bevriezen?
A: Op basis van de huidige situatie kunnen we uw lidmaatschap helaas niet zomaar bevriezen. We zijn, samen met onze branchevereniging, verschillende vormen van compensatie aan het onderzoeken. Wij zullen u hierover zo snel mogelijk informeren.

V: Multifit hanteert automatische incasso. Hoe gaat dit de komende tijd terwijl de clubs dicht zijn?
A: Ja dat klopt, ook de komende tijd wordt automatisch geïncasseerd. Wij zijn ons bewust van dit ongemak voor onze leden, wij vinden dit erg vervelend. Wij spreken u aan op uw loyaliteit en vragen om uw begrip hiervoor. Wij zullen u de komende weken informeren over compenserende maatregelen. Het is namelijk voor ons ook een vraagteken of de sluiting wordt verlengd na 6 april en of de overheid compenserende maatregelen voor fitnessclubs treft. Wij hopen op uw vertrouwen dat wij deze kwestie integer zullen afhandelen. We vragen u dan ook vriendelijk om betalingen niet te storneren.

V: Ik wil mijn lidmaatschap bij Multifit per direct opzeggen, kan dat?
A: Wat jammer om te horen dat u uw lidmaatschap op wilt zeggen! De huidige situatie is volgens onze Algemene Voorwaarden geen geldige reden om uw lidmaatschap per direct op te zeggen. Wij hanteren de reguliere opzegvoorwaarden waarbij u na het uitdienen van uw contract met één kalendermaand opzegtermijn kan opzeggen.

  • Merle, 23 jaar

    "Biocircuit is ideaal, ik kan een workout doen wanneer het mij uit komt en heb echt het gevoel dat ik gesport heb!"

    Merle, 23 jaar
  • Monica, 57 jaar

    "Door mijn drukke baan en sociale leven heb ik weinig tijd om te sporten, maar door Biocircuit is dat geen excuus meer"

    Monica, 57 jaar
  • Marie-Louise Ross, 59 jaar (links)

    "Door de FunXtion-trainingen van Multifit weeg ik al een aantal kilootjes minder en ga ik met een fitter gevoel door het leven!"

    Marie-Louise Ross, 59 jaar (links)
  • Leona Bembi, 38 jaar

    "Multifit heeft ervoor gezorgd dat ik meer energie heb gekregen en dat ik me veel fitter voel dan voorheen!"

    Leona Bembi, 38 jaar
  • Jolanda de Laak, 53 jaar (rechts)

    "Ik heb veel minder last van blessures en kan steeds meer en voel me veel fitter!"

    Jolanda de Laak, 53 jaar (rechts)
  • Maud Hessels, 6 jaar

    "Als ik oud genoeg ben kom ik ook fitnessen, daarom bewaar ik het Multifit ledenpasje. Ik ga de juffen heel erg missen"

    Maud Hessels, 6 jaar
  • Silvie Beers, 44 jaar

    "Mutifit heeft een breed aanbod, veel verschillende lessen, een gemoedelijke sfeer met de focus op aandacht voor de klant."

    Silvie Beers, 44 jaar
  • Suzanne van Hemert, 23 jaar

    "Professioneel team. Ze begeleiden je goed en geven persoonlijk advies."

    Suzanne van Hemert, 23 jaar
  • 9 tips van Jan-Willem om je weerstand te verhogen

    9 tips van Jan-Willem om je weerstand te verhogen

    In deze periode kunnen we allemaal wel een betere weerstand en een sterker immuunsysteem gebruiken. Toch?

    Lees meer
  • MULTIFIT LOCKDOWN T/M 6 ARPIL

    MULTIFIT LOCKDOWN T/M 6 ARPIL

    Bij deze delen wij u mede dat wij t/m 6 april dienen te sluiten vanwege het coronavirus.  Dit voor uw en onze gezondheid.  ...

    Lees meer
Meer nieuws